the sky is clear

Suck... jag brukar säga att jag hatar torsdagar.. Sen brukar jag ångra mig och hata måndagar istället, men just nu hatar jag tisdagar.
Det var så himla jobbigt att kliva upp ur sängen så jag vet inte vad!!

Sitter nu på jobbet och har 20min kvar innan jag slutar.. Utanför är det bäcksvart, ännu mer suck säger jag bara.

Jag hatar hösten och jag hatar vintern, eller det är inte själv årstiderna jag hatar utan kylan. Den är nästan det värsta jag vet, för jag fryser jämt. Dock har jag något trevligt att se fram imot i Januari.. Men det får ni inte veta än vad det är :)


Kommentarer
Postat av: Sajan

JAG VILL HA VINTER, JUL OCH SNÖ!

JAG VILL HA VINTER, JUL OCH SNÖ!

JAG VILL HA VINTER, JUL OCH SNÖ!

JAG VILL HA VINTER, JUL OCH SNÖ!

JAG VILL HA VINTER, JUL OCH SNÖ!

JAG VILL HA VINTER, JUL OCH SNÖ!

JAG VILL HA VINTER, JUL OCH SNÖ!

JAG VILL HA VINTER, JUL OCH SNÖ!

2009-10-27 @ 17:27:46
URL: http://laxbox.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0