what a luck

Tur att vi på media är så jävla bra på engelska att vi får sluta en halvtimme före alla andra... eller tur att man tar insiativ och gör saker utan att folk säger att man ska göra det.
Jag har gjort bort bokredovisning nu iaf, det gick skit.. haha.....
Sedan är jag klar med religionen som jag säkert får IG på.. vilket är.. braaa, men det är svårt att formulera sig.

Nu har jag bara ett engelska förhör nästa tisdag och att jag borde lämna in MDK, sen har jag allt klart inför lovet!
Vilket är helt otroligt.


Hoppas bara att Björn är hemma under veckan det är lov och att montaget inte tar typ 7veckor.. för då lär jag dö. Ska nog jobba på dagarna iaf.



Kul att min blogg inte har något sammanhang.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0