yeah, in your faces

Jag känner mig riktigt jävla stolt som klev upp klockan 6 imorse för att vara på jobbet klockan 7.
Egentligen är det lov nu och alla ligger väl och sover som några dönickar, men själv sitter jag på jobbet och väntar på att lunchen ska tas hit av Nina och Maria.
Jag börjar egentligen jobba 8, men idag jobbar jag 7-4 för att jag och Björn ska åka och titta på en bil idag efteråt - till mig!!
Fast det är inte säkert det blir något, utan vi ska BARA titta!



Min helg blev iaf amaziiiiing!
Lördagen var älsklingen på tävling i Luleå (vilket dom vann! :)) så jag sov ett bra tag och på kvällen var jag och åt subway med Emma och sedan såg vi film med Emelie, Putte och Martin. Pick of Destiny blev det - haha, kan verkligen se den filmen hur många gånger som helst!
När Björn väl kom hem blev det en massa mys och vi somnade runt halv två.

På söndagen vaknade vi upp vid tolv, men kom på att klockan egentligen var elva, tjoho!
Myste ett tag innan vi begav oss ner på stan, därefter hade faktiskt mer än halva dagen gått så vi åkte på matcompaniet och åt en riktigt god middag - vi firade faktiskt att vi varit tillsammans nio månader också, och det (tro det eller ej) men var första gången vi två var ute och åt middag tillsammans, helt själva!
Sedan blev det hem till honom igen och mer mys, och kvällens avslutades hos pappa - med mer mys! :)
Helt sjukt att man efter dom här månaderna kan fortfarande känna att man blir ännu mer kär i personen... Då undrar man hur det kommer sluta.. Eller hur det känns om det tar slut... Men såna tankar har man inte!

Nu ska jag och min kurrande mage bege oss, mer uppdatering senare I hope!


älskar dig så mycket<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0