yesterdays pain

Fy faaan vad less jag var igår.
Vi skulle ha en trevlig "klassensdag", men fan heller att den blev trevlig.. .Vi fick gå till Balesudden, vilket är typ 1mil fram och tillbaka, efter högakusten leden, vilket mer påminde om att klättra i berg och djupa dalar, akta sig gyttjepölar men ändå inse att det är försent för man är redan dyngsur om fötterna och man svettas som en gris, eftersom man faktiskt klädde på sig på morgonen....

Visst blev det några goda skratt, men jag kan inte påstå att klassen umgicks eller att det skratten vägrde upp för alla klagomål... Nej det där gör vi inte om!!

Sedan fick jag åka nästan direkt ut till stallet, inte för att jag klagar på det, men när man fortfarande knappt har fått hämtat andan så blir man lite less....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0