grown up?

Har jag växt upp? Har jag blivit tråkig? Är jag gammal?
Det är frågorna som snurrar i mitt huvud. Klockan är 20 över ett och jag sitter här med svidande ögon och nyttigt godis (läs: choklad).
Känner att jag inte vet vad jag ska göra utan vill helst bara för en sak... och det är att bajsa! (Läs: sova)

Det är inte alls så svårt som alla tror, jag menar man bara slappnar av och gör det.

Tusan.. nu kom jag på många liknelser med att bajsa och att sova..
- Måste slappna av
- Tid att tänka på annat
- Känns mycket bättre efter

Godnatt, nu ska jag nog somna på soffan.

/G

Edit: Hoppas alla ni tusentals läsare (Läs: tiotal) förstod att detta var ett skämt så ni inte blir ledsna och kräks. (Läs: gråter)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0