my bad

Ursäkta att jag inte har uppdaterat på ett tag nu, men har inte riktigt haft någon inspiration. Speciellt inte eftersom Adrienne togs bort idag... Och dom senaste dagarna har det varit mycket i huvudet.

Jag har iaf varit i Luleå i helgen, vilket var väldigt mysigt då vi åkte nästan hela familjen (förutom Maria), t.o.m älskling följde med. Vi bodde hos min mammas kusin Christina, aldrig träffat dom förut. Det var bara jag och Björn som bodde där, dom andra bodde på hotell. Fick se vart mamma vuxit upp och lite sånt mysigt, sedan på lördagen var det 80års kalas för hela slanten, dock stannade vi inte så länge för det blev lite långtråkigt.. Vi kände ju inte så många o.s.v.

Nej nu ska jag ha en sån där kväll för mig själv, duscha, baka o.s.v fast måste först åka och handla IGEN, glömde köpa disktrasor och margarin...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0