Shame on me

Haha besökarantalet har ju gått till botten typ, och det förstår jag verkligen. Orkar inte engagera mig alls längre i bloggen, men jag är t.o.m för lat för att lägga ner den.

Sitter nu på skolan och jag antar att lektionen slutar typ.. snart? Vi har projektarbete iaf och det är ju aaaaslätt att  jobba med det när man dom man jobbar med sitter i andra datasalen och har grafiskt... Hur fan tänker lärarna??



Sen dessutom, har ni sett årets ettor. Dom är nästan  värre än förra årets, dom har man ju nästan börjat tycka är okej nu.. haha.

Men liksom, 5ögonfransar? Står och sminkar sig på toaletten på rasterna? GET A LIFE!
Seriöst, man blir ju typ irriterad av att bara titta på dom O.o

Nej snart är det dags för sista lektionen..

Tjoflöjt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0