one day without

Ja, igår var minst sagt en spännande dag..
När jag och mamma kom hem hade vi inget internet, vilket vi fortfarande inte har, så jag sitter just nu hos pappa och skriver...

Det luktade bränt när vi kom hem och det kom inifrån mammas sovrum där väckarklockan hade slocknat och var glödhet.. Lampor släckes och tändes när man gick förbi, tv:n levde sitt egna liv, pannan hade stannat o.s.v, som ni fattar så hade det hänt en jävla massa.
Det visade sig att det var en strömspik (massa strömspikar? kan inte det där) så vid typ halv 10igår fick vi äntligen tillbaka strömmen, dock har lite saker gått sönder nu bla:
Min cd-spelar
Internetrautern
Datahögtalarna
Mammas väckarklocka
Strömgrjejen till pannan

Detta resulterar till att hemma hos mamma har vi alltså varken värme eller internet! WOHO
Så vi hörs väl i framtiden, jag ska lära mig roa mig på annat sätt!

Btw. Är min dator hos pappa allmänt cepe, så om du läser detta pappa - så vill jag ha en ny :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0