Blogs I read - part 3

Första gången med lite mindre bloggar, orkar inte riktigt hålla uppdateringen som jag lovade.
(klicka på "headarna" för att komma till just den bloggen)




Ja, här har vi då Lovis blogg. En rätt så svart men stilren blogg.
Hon skriver dock mest när hon känner om det och inte dagligen, så ibland kan det vara lite långt mellan inläggen.
Meningsuppbyggnaden är den jag inte riktigt tål bara, för att behöva byta rad mitt i en mening är för mig ganska konstigt...
Sedan blir jag tycker jag det är jobbigt att hon är himla hemlighetsfull hela tiden.. mål hit och mål dit?
Men det jag förstår att det är en blogg som mest är till för sig själv, men jag hoppas hela tiden att det ska bli en riktigt "style" blogg!


Ännu en Öviks blogg. Vet inte riktigt varför jag läser den, då hon mest skriver om mode och inte ens sådant mode jag gillar. Men jag tror man gillar att läsa bloggar som är från det ställe man är på.
Sen blir jag lite fascinerad över att hon har råd med allt hon köper också?
Man blir ju alltid intresserad över det man själv inte har, right?

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0