it feels like hell

Då var man hemma och tillbaka till verkligheten.
Det suger verkligen, speciellt när man ser att det fortfarande är 24grader varmt nere i Dubai.

Det är iaf paradiset här på jorden och är det något man ska göra innan man dör så är det att åka dit.
Jag tänker redan börja spara för att åka dit någon annan gång.

Nu ska jag iaf ta och tömma kameran på bilder, försöka lägga in några, sedan ska jag göra mig klar för ikväll.
Jag och Björn som firar ett år på måndag, ska åka upp till umeå ikväll, äta middag och gå på bio, eftersom han är upptagen med kursen på måndag, men det gör inget, för jag tror det blir lika bra iaf :)

Vi hörs om ett tag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0