orkar inte rubriken..

Ja, jag lovade ett inlägg till, så här kommer det, vid halv tre på natten.

Längtar så sjuuukt mycket tills vi ska åka nu och det tror/vet jag alla andra som ska åka också gör.
Det roliga är att det alltid börjar bra, sen blir det alltid gnäll och gnabb i slutet.. Men det är bara en vecka, så vi kanske klarar oss iår ;)
Att resa 9st är inte bara, det är väldigt många olika åsikter och vi lyssnar sällan på varandra, utan vill göra våran grej.. Haha!

Fick frågan vad det var för utbildning jag ville gå, vill inte riktigt säga det än (bara Linda som vet) så ni får hålla er nyfikna :)

Nej nu ska jag nog lägga mig ändå, ge upp och skita i att jag hade tänkt vara uppe hela natten.
Vill bara säga att jag kommer lämna mobilen hemma, eftersom det annars kostar så jävla mycket pengar, den är avstängd så ni kommer ändå bara till mobilsvar...

Puss på er alla som ska stanna här hemma! Nu drar jag till varmare delar!!
Och ni kan vara lugn, vi ska både fota och filma så ni får se vad ni missar ;)


Kommentarer
Postat av: L

kolla din facebook inkorg om du ser det här före du ser mailet

2010-01-14 @ 15:55:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0