so mutch stronger

Den här dagen har faktiskt varit riktigt bra, trots några missöden.
Har varit vaken sen sju, men känner mig faktiskt inte så trött, trots att jag har varit tävlingsledare idag...

Ska snart åka iväg till Björn, ja ni läste rätt.. Ska lämna av lite saker som han hans, sedan blir det antagligen hem och plugga lite, vi har ju vårat kära prov på tisdag...



Om ni undrar varför det verkar som jag mår mycket bättre så gör jag faktiskt det.
1. Jag har insett att jag vill ändå inte vara tillsammans med någon som inte älskar mig.
2. Jag har kommit på att det känns bra att vi bara kan vara vänner.
3. Jag har haft annat att tänka på.
4. Jag har världens bästa vänner.



You don't know what you got till you're missing it a lot


Kommentarer
Postat av: Sajan

religionsprov in our hearts

2010-01-31 @ 23:58:45
URL: http://laxbox.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0