whatcha say

Jag kan nästa säga att jag är bäst, för det är jag, nästan iaf.
Har städad lägenheten nu, allt utom badrummet, men något kan väl Björn få göra också.. Right?

Har lyssnat på musik i några timmar nu under tiden jag städat, väldigt najs!
Btw. Jag har stykt några dukar... Är ni inte imponerade? Det trodde ni väl aldrig!
Känner mig som en jävla hemmafru, haha, men man känner sig faktiskt stolt när man är klar!

Glömde kanske säga att vattenparken i Dubai är världens största? Vet inte om det var just den jag visade, men skulle inte förvåna mig eftersom den var på 5 hektar..

Ååååh vad jag längtaaar...




mmm....
Just nu är det 20grader där... duger utmärkt åt mig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0