don't let i rain

Fy fan för regn och åska.
Just nu trotsar jag skitvädret och hoppas på att åskan ska hålla sig undan att slå ner i vårat hus.
Hade tänkt dygna idag, men såklart är det här kvällen jag är som tröttast.

Ikväll har jag varit en stund med Britta och Morgan, sedan var jag med Borg och vi for och skulle spela vollyboll eftersom min kusin frågade, och såklart börjar det ösregna. Askul haha.

Har lyckats dra på mig nackspärr från igår också.


Funderar lite på hur man ska fördriva tiden, har lite olika saker att göra;
*Nya bloggheaders till Maria och Borg
*Städa mitt rum
*Städa källaren
*Se klart massa skitfilmer


Jag röstar nog på det sista.

IMORGON BLIR DET KLASSFEST!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0