More sick dreams

Aaa just det, har ju några sjuka drömma.
Har ett par att levera, men kommer inte komma ihåg dom exakt.

Men vi har den då jag såg Borg och Emelie rida Ella uppe på plan och jag blev skitförbannad eftersom Ella inte alls är klar för att hopptränas (vilket dom höll på med) och jag dampade gärnet på Borg för att hon inte bara kunda ta en häst och rida som hon vill, och hon börja grina och en massa.

Sen har vi när jag körde bil och bromsarna slutade ta och bilen fortsatte bara gasa, så för att få stopp på den blev jag tvungen att stänga av den och dra åt handbromsen, annars stannade den inte, och jag kunde inte få tag i någon annan bil för det var mitt i natten och jag måste verkligen hem.
Det verkar bra eftersom jag ska ha Marias bil under tiden hon är borta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0