big time

Cha cha bloggen, ikväll umgicks jag med min bäzta BLOGG kompis LiZa, ni måste hålla reda på skillnaden mellan blogg kompis och bästa kompis liksom.

Vi satt och bloggade hela kvällen i hennes nya lya som jag inte har sett förut, sedan kom hennes boyfriend och däckade i hennes säng.
Då drog vi såklart en sväng på stureplan innan jag lämnade av henne på Östermalm och drog själv hem till Lidingö.

Vi åt även såklart en sallad och drack chailatte, men det förstår ni väl redan? Hihi

Pussssspussss alla läsare


(Översättning: Jag och Lisa tittade igenom gamla filmer och bilder och skrattade som FAN, innan hennes boyfriend kom och däckade i hennes säng.
Sedan drog vi en sväng på stan med bilen och kollade på Josefs kvaddad bil. Sedan hem och nu sängen.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0