BLOGGHJÄLP

Nu ska jag leka lite bloggproffs och hjälpa er stackare där ute som inte vet hur man lägger in youtube länkar! *hostEmmahost*

Iaf, här får ni en guide!



Klicka upp fältet HTML


Det ser ut såhär, gör inga mellanslag eller liknande här, utan du kan flytta din youtube ruta sen.


Ta din valda youtube länk och kopiera "Bädda in"


Klistra sedan in det bland HTLM koderna!


EXTRA! Vill du bara ha själva ljudspåret som jag har på "Dagens låt" ändrar du där det står "height" till värderna 25!

RESULTAT:



Ni kan även på youtube där ni kopierar "Bädda in" ändra färg, storlek o.s.v


Kommentarer
Postat av: Anonym

TACK MALIN :'D DU FÖRKLARAR SOM OM MAN VORE FEM ÅR MEN DET VAR FUKING AWERSOME!1 du är bäst. kör på ba!

2010-03-30 @ 16:18:04
Postat av: elin

jag säger då bara vilken jädra timeing. kvällen innan satt jag hur länge som helst och försökte men fattade inte alls. tack för hjälpen :)

2010-03-31 @ 13:26:27
URL: http://enan.blogg.se/
Postat av: Hostemmahost

Hahahaha omg, jag ska nog sluta blogga nu, vart för avancerat ;)

2010-03-31 @ 20:06:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0