loveee

Cause all your dreams are made
Now you're chained to the mirror with your razor blade
Today's the day that all the world will see
It's another sunny afternoon
Yeah I'm walking to the sound of my favorite tune
Tomorrow doesn't know what it doesn't know too soon

Oasis - Moring Glory

Sitter och lyssnar på Oasis nu och får en sån jävla nostalgi.
Fan Sandra, tänk att vi har sett dom. Live live live.
Jag dör lite nu såhär i efterhand. Fy fan, ett av mina livs ögonblick.

"Större" artister jag sett live
2006 - Pink med Emma
2008 - Kent med Jenny
2009 - Oasis med Sandra
2009 - Amy McDonald, Lady Gaga på yran

Önskar nu att jag kunde visa bilder, men det kan jag inte :(
Har dessutom NOLL bilder från yran, vilket jag ångrar..


En bild från Pink kunde jag rota fram




Kommentarer
Postat av: Sajan

Det var ett av de roligaste upplevelserna jag varit med om!!

2010-03-02 @ 08:40:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0