it's ironic

Dagens roligheter

Häromdagen
Lisa: Kan vi inte söka till sommarjobb på Peace & Love?
Jag: Jo kan vi väääl..
Lisa: Det ingår boenda och festivalbiljett för hela veckan!
Jag: Okej, kul grej liksom




Jag försöker ringa på Lisas mobil.
Det går fram signaler sen hör jag någon som svarar.
-Malin Nordin *klick* så lägger dom på
Jag ringer igen och det går än en gång flera signaler tills dom svarar.
-Malin Nordin *klick* säger dom igen
Jag ringer än en gång och tänker vad har hon för dryga kompisar?!?
Det går fram signaler och till sist
-Malin Nordin *klick* och det läggs på.
Lisa loggar då in på msn.
Jag: VAD FAN HÅLLER DU PÅ MED?
Lisa: Va?
Jag: Jag har ju ringt flera gånger!!
Lisa: Min mobil är hos mormor och morfar!




Ikväll så är jag, Julia och Josef ute på promenad och vi går förbi Lisa.
Jag: Kan vi inte kolla om vi får med oss Lisa ut? Hon har dock ingen mobil..
Dom: Okej
Vi kastar småsten på rutan utan reaktion så beslutar oss för att knacka på, så vi gör det en gång, sedan går vi därifrån för vi är rädda att väcka hennes föräldrar.

Väl hemma läser man ett inlägg på Lisas blogg om några läskiga typer som kastar sten på hennes ruta och knackar på dörren.



Jag tipsade Lisa häromdagen att på Pelles personliga så hade han en tävling om vem som kunde få flest dubbelhakor.
Lisa skickade in Andy, tro ni han kom med? Japp!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0