new day

Ja också är det med det här att komma på någonting att skriva.
Jag vet själv hur jävla lame det är när folk säger: Jag har ingen att skriva blablabla, men det är verkligen så just nu och jag vill verkligen inte att min blogg ska stå tom, för det är så sjukt jävla kul att gå tillbaka och läsa vad man har skrivit.

Jag gick i helgen igenom lite gamla blogginlägg och jag är så sjukt glad över att jag har dom. Även om det är trist att läsa vad jag har gjort under dagen så kommer man ihåg dagarna precis som dom var när man går tillbaka och läser.

Jag kunde t.ex inte komma på vad jag gjorde förra året på sista april, då backade jag ett år, kunde inte hitta precis vad jag hade gjort, antog att jag var med Björn eller något, men sedan hade jag även varit och sett film med Linda och en massa, det var den kvällen vi såg Bring it On, och bara att komma ihåg det gör att man börjar skratta för det var en sjukt jävla kul kväll!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0