Bloggen tar en ny väg

Här kommer äntligen den roliga nyheten.

Jag ska börja bloggen på Webben 7, vilket alltså är Tidningen 7's hemsida.
Allt började med att dom sökte bloggare i augusti och jag ansökte om att jag ville driva en hästblogg i Ö-vik, och igår kväll fick jag ett telefonsamtal och nu är det klart!

Bloggen är öppen och första inlägget ligger där.
Det kommer såklart bli mycket mycket mer, för det finns mer möjligheter med att skriva på den sida och det kommer bli mycket enklare!

Jag hoppas såklart att ni alla följer med flytten dit!
VI SES HÄR!

(Kommer inte ta bort den här bloggen, vill ha kvar alla minnen, samt om det inte skulle fungera med den andra bloggen)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0