Rollercoaster

Jag är så sjukt less nu alltså.
Är less på allt skitsnack som går runt mig just nu, och som folk tror att jag inte ser eller hör.
Allt jag säger och gör är fel, och allt jag inte säger och gör är också fel.

Har nog aldrig mått såhär dåligt angående kompisar, någonsin. Och då snackar vi ändå om tiden man gick i skolan. Det har aldrig varit så vidrigt som det är just nu.

Jag har verkligen fått nog, jag pallar inte umgås med folk längre. För vad jag än säger, så duger det inte, men man får ändå inte veta vad man har gjort fel, för folk vill inte prata om det.

Nej men testa själv få en massa skit kastat bakom ryggen på er så ska ni få se.

Vissa vänner, ni är helt underbara - men andra kan för tusan dra åt skogen, så jäkla less!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0