Dags igen

Kände att det passade bra med ett blogginlägg nu igen. Ligger i sängen och lyssnar i vanlig ordning på P3 dokumentär. Har blivit lite standar nu när jag ska sova, väldigt intressant och känns som en bra vana. 

Idag har vi varit på gymmet för första gången på evigheter, kändes faktiskt helt okej, så hoppas på inte allt för mycket träningsvärk imorgon utan istället mer motivation!
Ska släppa ut hästarna imorgonbitti eftersom tre stycken ändå ska skos, så det blir tidig morgon! 

Annars händer det inte så mycket, har tagit i tag i träningen med Casper så det känns bra! Funderar på att åka på utställningsträningen imorgon om jag kommer ihåg det hehe....

På söndag ska vi åka ner och lämna Manfred hos Jan Olov Persson på miljöträning. Något har brunnit i hans lilla huvud och den träningen han behöver kan vi inte erbjuda just nu. Han måste gå med massa hästar i träning och dom möjligheterna finns inte, så jag hoppas dom kan få ordning på honom, min lilla grishäst! 

Nä nu ska jag sova, bilden får bli på just Manfred! 





Kommentarer
Postat av: S

mysig tradition! kanske också borde börja med något sådant :)

2015-02-06 @ 22:52:43
URL: http://laxbox.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0