Gokväll

Tjenixen där ute, idag är det lördag.
Vanligt folk spenderar nog en lördagkväll framför Tv:n och Mellon eller på krogen med en drink i handen. Jag avtackade en middag ute och här hemma har vi istället städat lägenheten och sedan varit på gymmet. Kul? Näe, inte direkt och jag kommer nog inte titta tillbaka om 10år och tänka "Gud vad jag var lycklig över dom lördagskvällarna jag var hemma och städade". 

Annars då, har kört Lennart idag, han var pigg och glad. Imorgon kommer Boggan ut med sin pålle så ska vi rida en sväng hoppas jag, också ska jag köra Fiona, för nu har det blivit så skoj så att Irene har ramlat, gjort illa handen och måste opereras, självklart ska detta hända när pappa nyss opererat foten och måste gå på kryckor i 6 veckor, vilket lämnar ansvaret för hästarna till oss några få utvalda, perfekt tajming med skolan, plus att jag ska vicka lite dom kommande veckorna också. 
 Idag har jag dessutom haft PMS from hell så man vet ju vad som komma skall nu... Ville typ grina över allt och inget....

Men nog om allt, hejdå! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0