Hej hopp gummi....

Ett tag sedan det var uppdatering här... igen.. Men den här gången kan jag faktiskt skylla på sjukdom!
Vikade på Järveds fritids förra veckan och fick en dos av härliga barnbaciller över mig som min kropp absolut inte är van vid, insjuknade på fredagen och har sedan gått med en huvudvärk sedan dess, eller ja, den släppte idag.

Annars då? Jo vi har haft innevecka i Härnösand den här veckan, men jag har inte varit där något, förrän idag, och det sög, så jag tänker inte åka dit imorgon heller!
Skämt o sido, blir förbannad när lärarna bara står och läser rakt upp och ned från deras powerpoint, då kan jag lika gärna läsa sen hemmifrån... Suck!
 
På tal om något helt annat. Ibland, blir jag liksom sugen på att typ skriva en presentation av mig på nytt här, bara för att liksom kunna gå tillbaka i livet och se vad jag faktiskt gjorde. Ganska skoj faktiskt, får nog ta tag i det!
 
Också passar jag väl på att byta ämne igen. Var ut till stallet och körde Lennart idag, hade Casper med på sidan, och både häst och hund nästan magiskt duktiga idag! Casper superlydig och lyhörd och Lennart mjuk och väldigt avslappnad, vilket inte är vanligt för honom.
Masserade och gosade lite med honom efter, och sedan tog jag hand om Baby Mama (Windy). Hon behöver lite kärlek den tanten! Pälsglansade in henne och borstade, men lurvet i pälsen bestod.. Friserade vid öronen iaf, aja bättre lycka nästa gång.
Dock kände jag ett lyckorus när jag åkte därifrån som det var längesen jag kände, att det verkligen hade varit roligt, givande och avslappnande att vara i stallet med hästarna. Jag saknar Bosse så det gör ont, och har känt någon riktig glädje till hästarna sedan han försvann. Såklart tycker jag om alla hästar vi har nu (men med kanske två undantag haha) men det jag kände för Bosse vet jag inte om jag någonsin kommer kunna känna igen.

Det är hemskt när jag tänker på det, jag trodde faktiskt den kvällen jag lämnade honom i Uppsala att jag skulle få se honom igen, för mig var han den fightern som faktiskt klarade allt. Mighty Järnhästen Bouncer. Usch nu kommer tårarna...

Avrundar här nu, med min Järnhäst.. Snart ett år utan honom ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0