it dosen't matter

Det skulle inte spela någon roll om jag säger att jag önskar jag var 5år gammal igen, bodde i Sidensjö och livet var tomt på problem.
Det är en mening, som blir helt meningslös.
Nu är jag vuxen. Eller, jag bor fortfarande hemma, man har faktiskt provat leva mitt liv på egen hand. Och vet att jag kommer överleva det sen också.

Nu går jag till jobbet varje dag mellan 8-17 som vilken svensson som helst och vet att det är så här mitt liv kommer se ut. Jag kommer inte bli någon hollywood kändis och att gifta mig rikt så jag blir en hemmafru är nog också bara att glömma.

Jag önskar jag fick gå tillbaka till skolan och ta studenten igen, igen och igen. För det är det roligaste jag någonsin gjort.

Men nu går jag istället upp varje morgon. Tjänar mina pengar, som jag tillsammans med min själ tänker lägga ner på min häst.


För även om jag är ensam så är jag inte rädd längre. Jag är inte rädd för att bli vuxen.


Jag, Farmor och Maria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0