take a good look at yourself

Idag sitter jag här som vanligt.. men min onda rygg.
Vet fan inte vad det är för fel på den längre..
Har varit hos en naprapat, men det har inte blivit bättre och om det beror på att jag har hoppat hästar, eller vad fan det är skiter jag i.
Jag är dock nog dum och tror att det ska gå över, men när jag har nervkläm så det ibland går ner till knäna och ibland känner jag det t.o.m med ner i fötterna, undrar jag om jag är uthållig eller bara dum i huvdet...

På tal om allt och ingenting nu när jag ändå sitter här.
Jag vet nu att jag kommer bli kvar i Dö-vik efter studenten (det är ett silent "D" om ni vill).
Jag har sagt att jag absolut inte vill jobba på Järven, men jag inser att jag tänker inte slösa bort pengar och lån på att plugga något som jag inte vet om jag vill.
Därför blir det sabbatsår här på hemmaplanen.

Så nu har vi rett ut det för ni som är nyfikna...
Snart blir det en "Dagens låt"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0